Úvod Časté dotazy

Často kladené dotazy

Lze upravit rozměry stolu nebo jiného nabízeného nábytku?
Ano lze, jelikož jsme přímými výrobci tak dokážeme upravit rozměry dle Vašich požadavků, bez příplatků.

Proč nedoporučujete dub barevně mořit?
Dub má svou charakteristickou zlatavě hnědou barvu, na které vyniknou pouze velmi tmavé barvy, z tohoto důvodu doporučujeme dub natírat bezbarvým nátěrem.

Nastěhujete mi nábytek, až na místo?
Ano, nábytek Vám vyneseme a nastěhujeme na místo. Na Vás bude pouze zajistit nám parkovací místo před domem (především ve větších městech, kde je problém s parkováním).

Jak dlouho trvá montáž?
Ve většině případů nábytek pouze nastěhujeme a je hotovo. Stoly jsou konstrukčně vyrobeny tak, že jsou nerozložitelné - jde sundat jen deska od podnoží. Komody jsou dodávané také složené u nich pouze seštelujeme dvířka a šuplíky. U postelí je třeba počítat s více jak 60-ti minutovou montáži.

Lze dodat nábytek bez povrchové úpravy nebo s úpravou jiného výrobce něž OSMO?
Bohužel, nábytek dodáváme pouze s povrchovou úpravou OSMO.

Co je to kartáčovaný, drásaný nebo strukturovaný povrch?
Drásání, strukturovaní nebo také kartáčování, dřeva je druh povrchové úpravy, při které dochází k odbroušení měkčích částí jeho povrchu. Tento proces zajišťuje materiálu podstatně vyšší mechanickou odolnost, zvýrazňuje přirozenou kresbu dřeva a propůjčuje mu originální přírodní vzhled.

Jaké používat přípravky na údržbu?
V naší nabídce zde naleznete doporučené přípravky pro občasnou údržbu.

Kdy mi nábytek dodáte?
Vždy domlouváme termín dodání telefonicky týden před dodáním k oboustranné spokojenosti. Uvedené termíny jsou pro nás závazné a dodržujeme. Například doručení 1-4 týdny znamená, že nábytek dodáme nejdéle 4. týden.

Jakým způsobem dopravujete nábytek?
Veškerý námi vyrobený nábytek dopravujeme na místo vlastní dodávkou. Nehrozí tedy, že by Vám byl doručen poškozený nábytek.

Jaké jsou rozdíly mezi cink a průběžnou spárovkou?
Spárovky si vyrábíme vlastní a to pouze průběžné. Průběžné spárovky jsou lepené z celých fošen, na kterých je vidět kresba dřeva. Spárovky cink jsou pouze "napojované hranolky" - tyto spárovky u nás nikdy neuvidíte!

Jaká je životnost pojezdů v šuplíkách?
Používáme pouze kvalitní a časem ověřené kování BLUM, které má doživotní záruku.

Lze platit ve Vaší provozovně nebo při doručení kartou?
Bohužel, prozatím lze platit pouze převodem a nebo v hotovosti.

Mohu vidět vystavený nábytek?

Ano, nábytek, který máme aktuálně vystavený najdete zde: SHOWROOM.

Odvezete si starý nábytek?
Ano, tuto službu můžete přidat do košíku před odesláním objednávky, případně lze dokoupit na místě v den doručení nového nábytku. Služba funguje jednoduše, při doručení nového nábytku, naložíme starý a za poplatek ho ekologicky zlikvidujeme ve smluveném sběrném dvoře. Na Vás je pouze připravit starý nábytek k prvním uzamykatelným dveřím. U této služby si vyhrazujeme právo nábytek nenaložit pokud je silně znečištěný nebo mokrý. V tomto případě vracíme platbu zpět v hotovosti na místě nebo převodem na účet do 2 až 3 pracovních dnů.

Nastavení cookies na této stránce

X

Cookie soubory, které jsou použité na těchto stránkách jsou rozděleny do kategorií a níže si můžete zjistit o každé kategorii více a povolit nebo zamítnout některé nebo všechny z nich. Jakmile zakážete kategorie, které byly předtím povoleny, budou z vašeho prohlížeče odstraněny všechny soubory cookie přiřazené do této kategorie. Dále můžete vidět seznam souborů cookie, které jsou přiřazeny ke každé z kategorií a podrobné informace v prohlášení o souborech cookie.

Technické cookies

Analytické cookies

Marketingové cookies

Vážíme si Vašeho soukromí, a proto potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.